angelikasimon

Alla inlägg under november 2011

Av Angelika Nygren - 26 november 2011 05:25

Haha det är inte varje dag man ser framemot att stå i kö! Men just idag gör jag det :D blir ju Ullared :D har inte varit där på 2 hela år! Haha Jag tycker om att shoppa :D (men sen de gör ju de flesta tjejer) ska förhoppningsvis köpa de sista julklapparna. Om jag då kan hitta några :D hoppas hoppas! :D Skriver mer ikvälll eller i morgon.Och bilder kommer också upp snart!(förutom på julklapparna då jag vet att de julklapparna är till läser detta) ;)

Av Angelika Nygren - 11 november 2011 09:54

Nu har jag varit dålig på att skriva igen! Dumma dumma mig! Hela 2 veckor!


Kan ju börja berätta vad som händer för en vecka sen!

Fredagen den 4/11-11 Så var vi på kalas hos min syster och firade min älskade systerdotter som blir sååå stor nu. Kan inte fatta det. Tycker inte det var längesen hon var en bebis! :) Moster Älskar dig!  <3

När vi körde hem från Skånes fagerhult hämtade vi även upp våran älskade I :) Och han var hos oss hela helgen.


Lördag: Åkte jag och I med Simon till Mörrum för att gå på en jobbintervju och vi satt i bilen och väntade i typ 1 ½ timme så det var lite drygt och så var vi jätte hungriga för att vi inte hade hunnit äta någon frukost. När Simon äntligen kom så körde vi in till Karlshamn och åt på Mc Donalds. Sedan körde vi tillbaka till Olofström gick in och tittade lite på Holjebok hittade boken Mias Systrar och filmen i taket lyser stjärnorna för bara 120 kr. Så de var en billig affär. Körde sen hem och pluggade lite sen kollade vi på min film :D På kvällen så kom det besök hit och vi hade en lördagsmyskväll tillsammans med Simon, Isaak, Samuel, Emma & Tilda och det var jätte mysigt och vi hade ett bra samtal. Sen kollade vi på Soulsurfer den filmen är verkligen jätte bra.


Söndag: Körde vi och lämnade I vid tåget i Bromölla, väntade med honom där tills det gick sen körde vi hem igen. Jag gick och la mig och sov igen och Simon körde och hjälpte sin Pappa med att ta upp båten! Sen ringde de mig så vi följde med till G & D och åt lunch sedan åkte vi på årets första julmarknad de var sååå mysigt! Köpte lite saft och korv. När vi kom tillbaka följde G & D med uoo och lite kvällsmat! 


Måndag: Vaknade med att ha ont i bihållerna, inte få någon luft, var igentäppt i både näsa och hals. Gick i allafall upp och åt frukost. Läste lite i skolböckerna. Sedan var det dagt att cykla till skolan. På kvällen skulle jag träna men de var ingen bra idé då jag hade feber.

Simon och jag har bestämt att vi ska äta mer nyttigt och träna ännu mer. Men allt blev lite pajat nu när jag är sjuk. Har legat hela veckan med feber och en jobbig förkylning. De var först igår som de började lätta med min förkylning och idag är det lite bättre. Så efter helgen tror jag att jag är fit for fight igen! :D Saknar ju de bästa! U, C, AM, E. <3


Idag är det Fredagen den 11/11-11 och jag och Simon ska åka till Pappa och fira han då det är ju Fars dag på söndag!


Nej nu ska jag ta något att äta! Jag är hungrig!! :D


Hoppas att du får en bra dag! Massa kramar <3


Presentation


Välkommen till min blogg! Det är här jag kommer att skriva om min vardag och livet som nygift och student! Har ni några frågor så hör bara av er & kommentera gärna....


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min andra blogg

Mizzhoneypie.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards