angelikasimon

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Helgen! :)

Av Angelika Nygren - 24 oktober 2011 11:32

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Förlåt för det. Men när jag skriver vad jag har gjort denna helgen så förstår ni att jag verkligen har varit väldigt upptagen.


Fredag: Var jag i skolan mellan 12:00 och 14:30 vi kollade på film. Änglagård såg vi. Måste göra uppgiften vi hade till den nu i veckan och skicka in så fort som möjligt. Efter det cyklade jag hem och åt. Det fick bli soppa för att de skulle vara lätt och smidigt då jag inte hade mycket tid på mig för att vi skulle åka till Skånes Fagerhult, så det var att börja packa det vi skulle ha med oss då vi skulle sova över där. När älskling kom hem så gjorde vi oss klara. Sedan åkte vi och hämtade upp L som skulle med oss och vara med för kvällen + att han skulle köra vår "nya" bil hem. Och vi stannade kvar där på natten.


Lördag: Vaknade vi upp, gick till affären och köpte blommor och gick upp till mormor som skulle bjuda på middag. Det blev hennes goa köttfärsås. Jag tycker om hennes mat. Mormors mat är bäst! :)

Sen fick vi stressa hem och städa för fullt och köra och handla och börja laga mat. Då jag fick underbara vänner på middag och mys.  Hela kvällen var verkligen mysig :) Vi åt god mat och satt och snackade länge.


Söndag: Lät älskling mig sova länge (var ingen bra idé för det gjorde att jag inte kunde somna så lätt på kvällen, men tanken var god.)

Sen tog vi det bara lugnt hela dagen och myste. På kvällen lagade älskingen min mat och det var så gott :)


Och fick ju även en ny bloggdesing igår! :) Väldigt fin är den! :) Eller vad tycker ni?? Tack så mycket Dessie Borgström för hjälpen! :D


Idag måndag tog jag ledigt med plugg nu på förmiddagen då vi ska hem till U idag och plugga och det tar nog sin lilla tid så då passade jag på att ta det lugnt nu på morgonen.


Längtar även till i morgon då jag åker hem till min mamma :) kommer att vara där till fredag eller lördag. Kanske ska ha S och E om de vill annars blir det att att umgås med A och sedag gå ut på kvällen! :) Ska ju till sjukhuset på fredag också så får vi se vad de säger. Är orolig :/

Nä nu ska jag kolla på hem till gården!


Hoppas att alla får en bra dag! :) Kramar



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika Nygren - 12 september 2012 14:15

Hjälp mig att välja min nya frisyr! :) Såhär går det till: Ni kommenterar detta inlägg med det nummer på frisyr ni tror jag kommer passa bäst i! :) Man får endast rösta 1 gång! Röstningen pågår till fredag klockan 17:00! Så kom ige...

Av Angelika Nygren - 19 juli 2012 11:39

Igår efter jag slutade jobbet så körde S och jag till Kristianstad! :) Vi åkte dit för att handla skor till och en skjorta till S! :) jag hittade världens snyggaste skor! De är så fina! :) Vad tycker ni? Klacken är 12 cm! :) Idag är det j...

Av Angelika Nygren - 19 juli 2012 11:39

Igår efter jag slutade jobbet så körde S och jag till Kristianstad! :) Vi åkte dit för att handla skor till och en skjorta till S! :) jag hittade världens snyggaste skor! De är så fina! :) Vad tycker ni? Klacken är 12 cm! :) Idag är det j...

Av Angelika Nygren - 11 juli 2012 13:03

Haha att jag aldrig kan bestämma mig! :) Jag är väldigt velig! Ska jag ha denna bloggen eller ska jag byta. Har bytt 2 gånger nu. Först från Mizzhoneypie till denna och sen bytte jag från denna till en annan. Men jag tror att jag stannar kvar på denn...

Av Angelika Nygren - 16 december 2011 09:56

Vaknade 07:30 på lördagsmorgon. Gick upp då och skulle bre lite mackor vi kunde äta på vägen. Men min mobil ringde och det var pappa. Han frågade om vi skulle åka för att de var översvämning i Göteborg så man kunde inte ta sig fram. Så när vi la på m...

Presentation


Välkommen till min blogg! Det är här jag kommer att skriva om min vardag och livet som nygift och student! Har ni några frågor så hör bara av er & kommentera gärna....


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min andra blogg

Mizzhoneypie.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards